Persoonlijk voedingssuppplementen advies

Wilt u een op maat gesneden voedingssupplementen advies?

Ik hou daarbij rekening met uw huidige medicatie én ik test het energetisch persoonlijk voor u uit met kinesiologie (spiertesten)

En dat volgens de nieuwste inzichten vanuit de natuurgeneeskunde en de ortho-moleculaire voedingsleer / PNI.

Een voortschrijdend en vernieuwend inzicht in de natuurgeneeskunde: Gezondheid met bewijs.

Wij hebben in de praktijk een bloeddruppel-test voor de Omega-3 vetzuren, een graadmeter voor laag-gradige ontstekingen en de daaruit voortvloeiende chronische klachten, o.a. hart en bloedvaten, het goed functioneren van uw brein en uw immuunsysteem etc.

En wij hebben in de praktijk ook een bloeddruppel-test voor het vit-D3 gehalte , een graadmeter voor een goede botstructuur en een belangrijke factor in uw immuunsysteem.

Kijk evt voor uzelf op internet wat het belang is van een voldoende hoog vit-D3 gehalte en de betekenis van laag-gradige ontstekingen in relatie tot de Omega-3 vetzuren.

Een holistische visie van gezondheid

Vanuit een holistische (totaal) benadering om uw gezondheid op een gewenst peil te krijgen en te houden is het zeker van belang om verder te kijken dan voedingssupplementen alleen.

De kracht van uw scheppende, denkende geest is een niet te onderschatten factor. Kijk daarvoor ’het lichaam vertelt‘

En er is de mogelijkheid een traject klassieke homeopathie te volgen waarbij samen met u gezocht wordt naar de diepere oorzaken van uw klachten, vanuit de hele mens.

Zie daarvoor 'homeopathie'

Deel deze pagina met je netwerk:

Aanvullende gegevens